جنس فرش اتاق کودک
نوشته شده توسط : مولود

جنس فرش اتاق کودک باید چگونه باشد؟

 

شاید بتوان گفت جنس فرش اتاق کودک یکی از مهمترین نکاتی است که به هنگام خرید فرش کودک باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. اولین نکته اینکه فرش باید قابل شستشو باشد.

با توجه به آلودگی ها و میکروب های موجود در فرش،توصیه می شود فرش اتاق کودک هر 2ماه یک بار شسته شود پس قابل شستشو بودن نکته ی مهمی می باشد.پس هنگام خرید فرش کودک سعی کنید فرش با کیفیتی را انتخاب نمایید تا در برابر شستشوی زیاد دوام بالایی داشته باشد.کیفیت رنگ های به کار برده شده در فرش اتاق کودک نیز مهم می باشد تا در هنگام شستشوی فرش رنگ ها با یکدیگر ترکیب نشوند و طرح و نقشه ی فرش به هم نخورد.

فرش اتاق کودک باید نرم باشد و فرش های ضخیم مناسب اتاق کودک نمی باشند

نکته دیگر در هنگام خرید فرش اتاق کودک نرمی فرش کودک است که باید به آن توجه زیادی داشته باشید. برخی از فرش ها خیلی سفت و ضخیم هستند این به این معنی است که نباید نخ فرش هایی را که انتخاب می کنید بیش از اندازه بلند باشد و ما نیز اصلا آنها را برای فرش اتاق کودک دلبندتان پیشنهاد نمی کنیم. پیشنهاد ما فرش هایی با ظرافت بیشتر و نرم تر هستند چرا که برای راه رفتن و بازی کردن کودک مناسب تر می باشند و این لطافت و نرمی احساس خوبی به را به کودک منتقل می کند.شما می توانید در هنگام خرید فرش اتاق کودک ، به راحتی  و با لمس کردن فرش،نرمی و یا سفت بودن آن را با دست خود تشخیص دهید.

پس با توجه به مطالبی که گفته شد، فرش کودک خوب، سبک و نرم و لطیف و قابل شستشو است که در صورت ایجاد کثیفی و هرگونه لکه ای به راحتی تمیز می‌شود. فرش اتاق کودک خوب به دلیل جنس نخ و الیاف به کار رفته شده در آنها ضد حساسیت هستن  و در اثر پا خوردن پرز نمی‌دهد و می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی، از فرش فانتزی در اتاق خواب کودک استفاده کنید.

طرح های مختلف فرش فانتزی کودک

فرش اتاق کودک

تنوع بسیار زیاد در طرح و رنگ فرش کودک به مشتریان این امکان را می‌دهد تا فرش مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون اتاق کودک و همچنین علایق و روحیات او و از همه مهمتر جنسیت کودک انتخاب کنند، از انواع طرح های زیبا و کارتونی روز گرفته تا  نقشه‌ها و طرح هایی که باعث پرورش خلاقیت کودک دلبندتان می شود.

برای مطابقت و همخوانی رنگ فرش با سایر وسایل اتاق کودک باید هنگام انتخاب طرح فرش کودک رنگ دیوارها و رنگ و مدل پرده اتاق کودک، رنگ سرویس خواب و روتختی را حتما مدنظر داشته باشید چون اهمیت بسیاری دارد.

نکته قابل توجه در اینجا این است که کودکان موجودات لطیف و دوست داشتنی هستند که گاهی انتخاب‌های بزرگترها را به اجبار می‌پذیرند اما ما باید توجه به سلیقه کودک و احترام به علایق او را در اولیت انتخاب خود قرار دهیم.

پس اگر کودک دلبندتان در سنی است که می‌تواند در انتخاب وسایل اتاقش به شما کمک کند،برای خرید فرش اتاقش،حتما نظرش را جویا شوید. در دنیای اینترنتی امروز و با وجود فروشگاه های اینترنتی و آنلاین فرش می‌توانید به راحتی و در آرامش کنار کودکتان نشسته و انواع فرش های فانتزی را ببینید و از او بخواهید تا فرش اتاقش را مطابق با سلیقه‌اش انتخاب کند.





:: برچسب‌ها: فرش اتاق کودک , فرش کودک , فرش مدرن , فرش فانتزی ,
:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: